Podawanie stanu wodomierzy

Podawanie stanu wodomierzy
 
Zakład Gospodarki Komunalnej w Nowej Wsi Wielkiej informuje, że w przypadku braku możliwości odczytu przez Pracowników ZGK z powodu nieobecności Odbiorcy, istnieje możliwość podania stanu wodomierzy przez Odbiorcę:
- telefonicznie pod numerem (052) 38-12-220 w godzinach pracy Zakładu
- drogą elektroniczną wysyłając wiadomość e-mail: zgk-nww@data.pl 

Jednocześnie prosimy Szanownych Odbiorców o podawanie stanu wodomierza niezwłocznie po otrzymaniu w skrzynce listowej informacji o nieudanej próbie odczytu przez inkasenta ZGK.

Wytworzył: Jacek Puszka (10 września 2008)
Opublikował: Jacek Puszka (10 września 2008, 12:29:40)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Nowakowska (4 stycznia 2018, 14:43:11)
Zmieniono: poprawa błędu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1986

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij